• Aanmelden als lid van sv Koedijk

U kunt zich aanmelden als lid van sv Koedijk door:

Het online inschrijfformulier in te vullen. De onlineversie gaat uiteraard allemaal via de mail. De inschrijving is goed voltooid als u een automatisch gegenereerde E-mail in uw mailbox krijgt. Als u deze niet heeft gekregen, dan is het verstandig even met de betreffende ledenadministratie contact op te nemen, of het formulier nogmaals in te vullen.

Informatie over contributie, algemene voorwaarden en de spelregels voor overschrijving van een andere vereniging kunt u vinden onder de betreffende items op deze website.

Wellicht ten overvloede wijzen wij u erop dat het lidmaatschap in werking treedt wanneer aan de gestelde voorwaarden is voldaan.

Wij wensen u veel sportplezier bij onze vereniging.

Extra info: Vrijwilligers zijn belangrijk en vormen een onmisbare schakel om de club te laten functioneren zoals gewenst. Zonder vrijwilligers geen actie. Omdat er helaas ook bij Koedijk onvoldoende vrijwilligers beschikbaar zijn om alle diensten naar behoren in te vullen, zullen wij ook de betalende leden van de club vanaf 1-9-2021 gaan inplannen om incidenteel een bijdrage te leveren. Dit door middel van het incidenteel bemannen van de kantine tijdens wedstrijddagen. Het bestuur zal personen gaan aanwijzen op basis van de behoefte vanuit de commissies. De namen zullen gepubliceerd worden op de website van Koedijk. Wij rekenen op ieders verantwoordelijkheid in deze.

Wijzigen persoonsgegevens

Voor wijzigingen in de persoonsgegevens kan er een mail verstuurd worden naar de betreffende ledenadministratie.

Ledenadministratie (aan- en afmelden) Voetbal:

Maikel Deijkers

veldvoetbal@svkoedijk.nl

Ledenadministratie (aan- en afmelden) Handbal:

handbal@svkoedijk.nl

Ledenadministratie (aan- en afmelden) Zaalvoetbal:

Rob Romijn

zaalvoetbal@svkoedijk.nl

Ledenadministratie (aan- en afmelden) G-voetbal en G-Handbal:

Martin Fellensiek

Voorzitter.gsport@svkoedijk.nl